Kod | Działanie |
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false] | Możliwość stawiania przedmiotów pod kątek 45 stopni. Pomagają przy tym klawisze "<" i ">". |
setHighestAllowedLevel [numer pięter] | Możliwość budowy większej liczby pięter niż 5. Jeżeli będzie ich 15 gra wyłączy się z powodu błędu. |
boolProp dormSpecificToolsDisabled [true/false] | Odblokowuje tryb budowy w akademiku. |
changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety] | Zmienia rodzaj parceli, na której się znajdujemy. Wartości: "residental" - teren mieszkalny; "community" - społeczność; "greek" - grecki(?); "dorm" - lokale do wynajęcia; "secretsociety" - tajne stowarzyszenie. |
Kod | Działanie |
familyfunds [Familyname] # | Możliwość dodania lub odebrania pieniędzy dowolnej rodzinie. Przykład poprawnie wpisanego kodu: "familyfunds Ćwir + 10000" lub "familyfounds Ćwir - 10000". |
roofslopeangle [15-75] | Zmienia kąt nachylenia wszystkich dachów znajdujących na parceli. |
showHeadlines [on/off] | Możliwość ukrycia myśli Sima znajdujących się w chmurkach nad nim. |
unlockCareerRewards | Odblokowuje wszystkie nagrody za osiągnięcia zawodowe. |
MaxMotives | Wszystkie potrzeby Sima zostają zaspokojone. |
motiveDecay [on/off] | Włącza lub wyłącza wskaźniki opadania potrzeb. |
aspirationPoints [liczba punktów aspiracji] | Możliwość dodania dowolnej liczby punktów aspiracji. |
lockAspiration [on/off] | Włącza lub wyłącza wskaźnik opadania poziomu aspiracji. |
aspirationLevel [0-5] | Zmienia poziom aspiracji. Wartość "0" - najniższy, wartość "5" - najwyższy (platynowy). |
Kod | Działanie |
AddneighbortoFamilycheat [on/off] | Jeśli jesteś w otoczeniu, wciśnij SHIFT i kliknij lewym przyciskiem myszy na wybraną parcelę, aby przydzielić ją dowolnej rodzinie. |
Forcetwins | Aktywny Sim będzie w ciąży i urodzi bliźniaki. |
Plumbbob toggle [on/off] | Górna część ciała Sima staje się niewidoczna. |
Kod | Działanie |
DeleteAllObjects [Doors/Windows/Stairs] | Usuwa wszystkie obiekty: Drzwi, Okna, Schody |
DeleteAllWalls | Usuwa wszystkie ściany na parceli |
DeleteAllHalfWalls | Usuwa wszystkie "półścianki" |
DeleteAllFences | Usuwa wszystkie płoty/ogrodzenia |
DeleteAllAwnings | Usuwa markizy |
IndividualRoofSlopeAngle [15/75] | "Narzędzie" które pozwala ustalić pochyłość dachu |
boolprop DisablePuppyKittenAging [true/false] | Włącza/Wyłącza starzenie się psów i kotów. |
boolprop ControlPets [on/off] | Włącza/Wyłącza kontrolę nad zwierzęciem |
boolprop ShowCatalogePFlags[true/false] | Uruchamia pokazywanie etykiet przy przedmiotach z którego dodatku pochodzi. |
Kod | Działanie |
bugJarTimeDecay [on|off] | Sprawia, że świetliki złapane do słoika nigdy nie umierają tworząc piękną lampę! |
Kod | Działanie |
changelotzoning [residential | community | hotel] | Zmienia typ odpowiedniej parceli: residential (mieszkalna), community (publiczna), hotel. Zanim zmienisz typ parceli używając tego kodu, sprawdź, czy nie mieszka tam żaden Sim. Aby użyć tego kodu, wejdź na parcelę, której typ chcesz zmienić, a następnie wpisz kod, wybierając jedną z podanych opcji. |
Kod | Działanie |
modifyNeighborhoodTerrain [on | off] | Ten kod umożliwia modyfikowanie terenu otoczenia, przez podnoszenie go lub obniżanie. Aby użyć tego kodu, otwórz podgląd otoczenia, a następnie wprowadź kod "modifyNeighborhoodTerrain on" (bez cudzysłowów) i kliknij na obszarze, który chcesz zmodyfikować. Aby wybrać większy teren, kliknij i przeciągnij kursor, podświetlając wybrany obszar. Wciskaj klawisze [ lub ], aby szybko podnosić lub obniżać teren, albo klawisz \, aby wyrównać teren. Po zakończeniu modyfikacji, wpisz "modifyNeighborhoodTerrain off" w oknie kodów (ponownie, bez cudzysłowów). |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz