piątek, 18 listopada 2011

Jak łowić ryby?

jak widać w tytule notki wracam! :) Stęskniłam się za blogiem.. W sumie to nie pisałam od sierpnia.. Mam nadzieje, że i tak ktos będzie odwiedzać tego bloga :) Jak jeszcze go prowadziłam to był nawet popularny i myśle, ze wielu fanom simsów pomogłam :]
_________________________________
Poradnik:
Jak łowić ryby?
Wiem, że to oczywista sprawa, ale może dla niektórych niezrozumiała :)
1. Żeby łowić ryby w The sims 2 trzeba mieć dodatek Cztery Pory roku.
2. Robimy jezioro. Wchodzimy w Tryb budowy -> Teren -> Woda. Robimy jezioro obojętnie jakiej wielkości.
 
* Jeśli chcemy mieć jakieś kwiatki na jeziorze wchodzimy w Tryb budowy -> Centrum ogrodowe -> Kwiaty. Na jeziorze mogą być tylko kwiaty : Parasole na wodzie (25$), Genetycznie zmodyfikowana lilia wodna (33$) Kotki wodne o dziewięciu żywotach (39$).
 
3. Klikamy na jeziorze (w zimie nie można łowić ryb) i wybieramy opcje Wedkuj użyj -> Robak. Im dłużej łowisz zdobywasz wyższą rangę, a mając wyższą rangę możemy używać innych przynęt.
 
4. Kiedy uda nam się wyłowić jakąś rybę (na początku możemy mieć z tym problemy, udaje nam się wyłowić tylko buty, ale poźniej bedzie dużo lepiej) wchodzimy w Nagrody -> Wyposażenie i tam znajdziemy nasze ryby. Możemy je dać do lodówki klikając na nia i wybierając opcję Uzupełnij zapasy, ale nie ma takiej potrzeby.
 
5. Żeby przygotować rybę robimy tak jak w przypadku np. robienia obiadu. Czyli klikamy na lodówke -> Podaj obiad -> Np. Sandacz w papajach.
 
* Jedna porcja takiej ryby zaspokaja głód szybciej niż tradycyjne potrawy.
 
Proste nie? :) Jeśli jest coś nie zrozumiałe to pytajcie, a napewno odpowiem :)
_________________________________
Akcja :)
Pomóżcie mi nadrobić czas, który straciłam z powodu tak długiej nieobecności na blogu wklejając ten bannerek :
 
Za wklejenie bannerka daje 10 kom. Możecie także wkleić go bezinteresownie, nie oczekując odemnie komentarzy. Wtedy taki blog dodam do Złotej listy :]
*Piszcie w komentarzach, czy wklejacie za darmo, czy nie.
_________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz